Medlem

SKÖVDE ALLMÄNNA KONSTFÖRENING – SAK!
GÅ IN FÖR EN ENDA SAK – BLI MEDLEM!

BLI MEDLEM, VINN KONST, DELTA I AKTIVITETER – OCH GYNNA DITT LOKALA KULTURLIV!

Som medlem deltar du i vårt stora konstlotteri som arrangeras i januari varje år. I samband med utlottningen ordnar vi även visning av inköpt konst samt arrangerar en årsfest.

Föreningen har dessutom en omfattande programverksamhet med resor, utflykter, konstnärsbesök, utställningar föreläsningar med mera. Resorna går både till närliggande mål och platser på andra håll i landet – och ibland även utrikes. Det kan vara en halvdagsresa till någon eller några platser i Skaraborg alternativt resor över två eller flera dagar med övernattning.

Vill du anmäla en ny medlem eller har du flyttat? Kontakta vår medlemsansvariga Inger Holm på 0725034500 eller inger.ss.holm@outlook.com

Medlemsavgiften är 220 kr per år vilken inbetalas på föreningens bankgiro 5009-4630 eller Swish 123 166 96 88.

OBS! Du kan även använda formuläret på denna sida för att anmäla ny medlem

Program skickas ut via e-post (eller brev för de som inte har mail) tre gånger per år – i början av året, efter sommaren och inför årsskiftet.

VÄRVA NY MEDLEM – BLI BELÖNAD!

Tack alla värvare, ni gör ett fantastiskt jobb – fortsätt gärna med det!

För varje ny medlem du värvar får du en lott i ett extralotteri, där vinsterna är ett konstverk för var 25:e ny medlem. Och för varannan ny medlem du värvar får du dessutom en konstbok! Berätta om fördelarna; årlig vinstutlottning, intressanta resor, konstnärsbesök, föreläsningar, programutskick och trevlig gemenskap.

Alla nya medlemmar deltar även i en extra utlottning.