Medlem

SKÖVDE ALLMÄNNA KONSTFÖRENING – SAK!
GÅ IN FÖR EN ENDA SAK – BLI MEDLEM!

Bli medlem i Skövde Allmänna Konstförening och gynna ditt lokala konstliv. Föreningen har också en omfattande programverksamhet med konstresor, utflykter, konstnärsbesök, utställningar och spännande föreläsningar. Resorna går både till närliggande mål och platser på andra håll i Sverige och Norden. Det kan vara en halvdagsresa till någon eller några platser i Skaraborg eller resor över två eller flera dagar med övernattning.

Vill du anmäla en ny medlem eller har du flyttat? Kontakta vår medlemsansvarige Maud Bjerklinger på 0723-150171 eller maudbjerklinger@gmail.com. Medlemsavgiften är 220 kr per år vilken inbetalas på föreningens bankgiro 5009-4630 eller Swish 123 166 96 88.

OBS! Du kan även använda nedanstående formulär för att anmäla ny medlem

Som medlem deltar du i vårt stora konstlotteri som vi arrangerar i januari  varje år. I samband med utlottningen ordnar vi även en visning av våra konstverk samt arrangerar en årsfest.

Program skickas normalt hem i brevlådan tre gånger per år, i februari, augusti och november.

VÄRVA NY MEDLEM – BLI BELÖNAD!

Tack alla värvare, ni gör ett fantastiskt jobb – 2020 blev vi till slut 633 medlemmar!

För varje ny medlem du värvar får du en lott i ett extralotteri, där vinsterna är ett konstverk för var 25:e ny medlem. Och för varannan ny medlem du värvar får du dessutom en konstbok! Berätta om fördelarna; årlig vinstutlottning, intressanta resor, konstnärsbesök, föreläsningar, programutskick och trevlig gemenskap.

Alla nya medlemmar deltar även i en extra utlottning.